El club de la cistella

FITXA
=====
Títol: El club de la cistella
Autor: Àngel Burgas
Il·lustrador: -
Edició: La Galera, 2007
Edat: A partir d'11 anys
Temàtica: -
Puntuació: 2 de 4

Premi Josep Maria Folch i Torres

RESSENYA
=========
Àngel Burgas fa una sgona part del llibre de l’Anticlub, amb el lligam que Martina rep de regal d’aniversari dels 12 anys el diari que va escriure la seva germana explicant la seva experiència de l’Anticlub.

Ella decideix fer el mateix i intenta trobar una colla per formar un grup secret que lluiti per les injustícies de l’escola. Però el resultat és bastant desastrós, a banda d’ajudar a un company que pateix bulling.

Es tracta d’un llibre sense grans pretensions, que pretén entretenir a partir d’un humor que no és ni àcid ni molt intel·ligent, sinó més aviat un humor innocent, que s’aconsegueix a partir de crear situacions divertides i malsentesos que a voltes et fan somriure.

Potser abusa d’algunes bromes que defineixen els personatges, com el nen que veu morts. I potser el què em sembla més interessant és justament que fracassi el club.

He de confessar que no he llegit l’Anticlub de manera que si ho faig, prometo arrodonir aquesta ressenya.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

jo he llegit els dos i es certe q man agradat vastant pero aquest se m'ha fet curt és més divertit pero crec que hi faltan més accions en canvi el primer en te més no se conec gent q diu q li agrada més l'altre per cert te continuacio?

Anónimo dijo...

La veritat es que jo tmb he llegit akest llibre, hi la verita es k no m'ha agradat massa. La veritat es que nomes le llegit per obligació de l'escola. Per expemple, un llibre que es molt interesant és, la casa de les accies.

??? dijo...

aquest llibre m'ha agradat bastant

Anónimo dijo...

Esta bé el llibre pero m'agraden els dos llibres :)