Títols U-Z

** U **

- Ulls negres
- L'últim truc de màgia
- L'últim violí
- Una de zombis
- El único e incomparable Iván

** V **

- Una vaca, dos niños y trescientos ruiseñores
- Vacaciones
- Vaig fer la maleta un dia de juny
- Les valls dels bandolers
- El vampir Ladislau
- Vango
- El veí llegeix un llibre 
- Veo veo, ¿qué ves?
- La verdad del elefante
- ¿Verdad o mentira?
- La veritable confessió de Charlotte Doyle
- La veritable història del capità Garfi
La veritable història del llop
- La veritat segons Ninon
- Versos de colores
- Un vestit per la Terraska
- La veueta
- Un viaje en pijama
- Los viajes de Gustavo
- El viatge
- El viatge d'Atena
- El viatge de les papallones
- El viatge d'en Kuno
- El viatge d'en Max
- La vida dels mini herois
- La vida y poesía de Miguel Hernández
- Les vocals desaparegudes
- Voilà! Els besnéts del Gat amb Botes
- Vulèvulà

** W **

- La Wilma Tenderfoot i el cas dels cors congelats
- Wonder

** X **

- El xaman de la tribu
- Xocolata
- Xut d'amor

** Y **

- Y vivieron felices...
- El yeti
- Yo, el lobo y las galletas (de chocolate)
- Yo, el lobo y las vacaciones con el abu
- Yo, Leonardo
- Yo mataré monstruos por ti
- Yo soy el rey

** Z **

- La zanahoria gigante
- Zara y el librero de Bagdad
- Zip & Candy. Las Navidades de los robots
- Zoo
Zoo vivo: poemas con animales
- El zorrito perdido
- El zorro hace amigos
- El zorro que perdió la memoria
- Zona zombi 9: missió a Nova York

No hay comentarios: