El meu gran arbre

FITXA
=====
Títol: El meu gran arbre
Autor: Jacques Goldstyn
Il·lustrador: Jacques Goldstyn
Edició: Tramuntana, 2016
Edat: de 5 a 99 anys
Temàtica: arbres, infants diferents.


RESSENYA
=========
Maleït sigui! He perdut un guant, no el trobo enlloc...

Així comença El meu gran arbre, una història plena d’humor i tendresa. Amb unes il·lustracions senzilles i molt originals i que et fa somriure.

El nen protagonista ha perdut un guant i, com que no el troba, va al lloc dels objectes perduts, on hi troba centenars de guants, de tota mena, fins i tot un guant de beisbol. Ell s’emporta un guant diferent, i la gent riu en veure’l. Però a ell li és igual...

Jo sóc, el que se sol dir, un solitari.Faig les coses tot sol, i no penseu que m’avorreixo... Al contrari!

La resta de gent, en canvi, fa les coses de manera conjunta. Sempre junts. Com la senyora Batet i el seu club de fer mitja, o la Roser i les seves amigues.

Ell, en canvi, pesca, juga als escacs, va al cementiri... però de
tot el que fa, el que més li agrada és pujar al seu arbre, que es diu Tilà i és un roure que ha de ser molt vell... a més d’un amagatall, una casa, un refugi, un laberint, una fortalesa!

El meu gran arbre és un llibre per nens però ideal també per adults... sobretot si estan disposats a que els vinguin ganes de pujar als arbres!

[El meu gran arbre ha estat premiat com a millor llibre infantil de 6 a 11 anys per les llibreries de Québec. Trobareu l'autor a la seva pàgina de Facebook.]


No hay comentarios: