Títols M-Ñ

** M **

Ma

¡¡Máaas!!
- Maarón
- La madre de Jack
- La madre del héroe
- El mag dels fogons
- Magdalenes amb problemes
- Magia
- ¡Magia!
- La màgia de les paraules
- M'agrada
- Makosa per a marimba i gralla
- La maldición del Tigre Blanco
- Malena Ballena
- Mallko y papá
- Un malson al meu armari
- Los malvados de Battersea
- Mamaaa!
- Mama, vull dormir al teu llit!
- Los mamuts, los ogros, los extraterrestres y mi hermana pequeña
- Mandrágora
- Manual de la bruja para cocinar (con) niños
- Manual de las chicas 2008
- Manual de recreo
- Manual del buen paseante
- Mapa de ciutats somiades
- La màquina d'escriure
- Maravillas
- El maravilloso país de los Snergs
- El maravilloso puente de mi hermano
- El maravilloso sombrero de María
- Marcelo en el món real
- Marcos Mostaza uno + Marcos Mostaza dos
- Marcos Mostaza (edició 2018)
- Marejalwar: la ciudad de las caravanas
- Mares a l'engròs
- Margarita
- Maria Antonieta: diario secreto de una reina
- Mariona de Llimona i les quatre estacions
- Una maripisa risa que riza
- Martes
Martín, de grumete a capitán
- Mary que escribió Frankenstein
- Max i els superherois

Me

- ¡Me aburro!
- Me como esa coma
- Me gusta el chocolate
- El mediador
- Mefi, Sata y Monio
- Mejillas rojas
- El mejor libro para aprender a dibujar una vaca
- Melodía en la ciudad
- M'endevines un cop més?
- Mentida
- La mentida
- La merienda del bosque
- Més!
- El mestre - El ric i el pobre
- El meu avi
- El meu carrer
- El meu fill princesa
- El meu gran arbre
- El meu hort
- El meu pare abans era genial
- El meu primer cotxe era vermell
- Els meus trucs per sobreviure a la classe de natació
- La meva germana viu sobre la llar de foc
- La meva mare
- Les meves cases favorites
- Les meves històries perdudes

Mi-Mu

- Mi abuelo Carmelo
- Mi amigo Álex
- Mi amigo Juan
- Mi familia
- Mi madre es un troll
- Mi primer libro sobre Gloria Fuertes
- Mi vecino de abajo
- Mientras tanto, una aventura
- Miércoles
- Mil caballos
- Mil hogares
- Millones de gatos
- Mimi
- Mimí dice que no
- Mira què tinc!
- Miradas
- Mis 10 primeros cuadros
- Mishiyu
- Missió: mitjons justiciers
- El misteri de la tifa de gos abandonada
- El misterio de la calle de las Glicinas
- El misterio del cuadro robado: la gran aventura de Marvin y James
- El misterio del gato negro
- La misteriosa sociedad Benedict
- Mitjà
- El mòbil
- La modelo descalza
- Moixaina exprés
- Moletown: la ciutat dels talps
- La Moli, la Doli i la teeela de color vermeeell
- Un món de famílies
- Un monstre em ve a veure
- Monstruo triste, monstruo feliz
- Montañas en la cama
- El monument a l'estel
- La mort a sis vint-i-cinc
- Moustache
- El movimiento continuo
- Los muchachos de la calle Pál
- ¡Muchas gracias!
- Mucki y la trucha Margarita
- Las mujeres y los hombres
- La muntanya de llibres més alta del món

** N **

Na-Ni

- ¿Nada?
- Nada
- Nada (o qué tiene en común un mago y un aprendiz de cartero)
- Nada pura 100%
Nasario
- Nefelibata en cromos
- El nen
- El nen gris
- El nen perfecte
- El nen que va xatejar amb Jack Sparrow
- La nena de l'arbre
- La nena dels pardals
- La nena i el monstre
La nena que només es va poder endur una cosa
- Els nens de les arrels
La neu
- Neu
- Nick
Nick, el grumet: la volta al món amb el Capità Cook
- Nicolás Guillén para niños y niñas... y otros seres curiosos
- Nicomedes el pelón
- El nido
- Niñas de papá (Dad, vol. 1)
- El niño raiz
- El niño y la bestia
- La nit de Q
- La nit de reis d'en Pau
- La nit que les lletres es van alliberar
- La nit que Wendy va aprendre a volar

No-Nu

- ¡No!
- Noche de gatos hambrientos
No està escrit a les estrelles
- No hay dos iguales
- No he fet els deures perquè...
- No ho llencis!
- El noi que nedava amb les piranyes
- El noi que no tocava de peus a terra
- No juzgues a un libro por su cubierta
- No, no y no
- No preguntis qui sóc
- No sé on tinc el cap
- No soy perfecta
- No vull anar a l'escola!
- No vull tenir el cabell arrissat!
- Nocturno
- Noel et busca
- La noia a qui estimaven les fades
- La nova escola de la Jinju
- La nube
- Una nube en mi cama
- Nueve preguntas
- Els Numerlis
- Número 5. El submarí perdut
- Números pares, impares e idiotas
- El núvol d'en Martí
- El núvol enamorat i altres contes en vers

No hay comentarios: